بینی با نفروپاتی IgA در مسدود
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بینی با نفروپاتی IgA در مسدود

بینی با نفروپاتی Igael شروع نفروپاتی IgA در معمولا با عفونت های تنفسی فوقانی و بیماران hematuria.Si همراه مسدود عفونت تنفسی فوقانی، می توانید پیدا بینی خود گرفتگی است.

نفروپاتی IgA در

این نفروپاتی IgA در توسط تکثیر سلول های mesangial مشخص glomerulares.Debido که این بیماری از طریق سپرده IgA در کلیه ایجاد می شود، نشان می دهد اختلال خود ایمنی در cuerpo.En نتیجه، سیستم ایمنی غیر طبیعی می دهد بسیاری از مواد مضر برای حمله به بدن و سلامت وضعیت بیماران تاثیر می گذارد.

علل انسداد بینی

همانطور که در بالا ذکر شد، انسداد بینی یکی از نشانه های عفونت دستگاه تنفسی superior.70٪ ~ 80٪ از عفونت دستگاه تنفسی فوقانی ناشی از ویروسها هستند، در حالی که 20٪ ~ 30٪ است با توجه به bacterias.A هر چند مردم نفروپاتی IgA در را نداشته باشند، ممکن است از مسدود کردن بینی رنج می برند بیشتر احتمال دارد که توسط سرد، قرار گرفتن در معرض باران، تغییر ناگهانی آب و هوا، خستگی ایجاد می شود ، و غیره.

اگر بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در تشخیص باید بیشتر مستعد ابتلا به عفونت های دستگاه تنفس nariz.Esto انسداد مجاری فوقانی است به دلیل بیماران مبتلا به اختلال سیستم ایمنی و ایمنی پایین.

چگونه برای مقابله با گرفتگی بینی برای نفروپاتی IgA در؟

اگر آن را به سرماخوردگی نسبت داده، بیماران می توانند برخی از داروهایی که برای درمان آن را با هدایت médico.Sin خوردن اما یک بار که با عفونت تنفسی فوقانی عود همراه است، بیماران باید برخی از روش های درمانی است که می تواند کلیه خود را ذخیره کنید و تنظیم را خود سیستم ایمنی بدن.

بر اساس این شرط، کارشناسان SHIJIAZHUANG کلیه بیماری بیمارستان Kidney'd توصیه سلول های بنیادی، که تنها در درمان بیماری های کلیوی با حذف تجمع کمپلکسهای ایمنی، عادی سیستم ایمنی بدن تمرکز دارد و منجر به بهبود سلول کلیوی discapacidad.Generalmente پس از حدود یک یا دو ماه، بیماران می توانند پیدا نفروپاتی IgA در آنها به خوبی کنترل شده، و عفونت های تنفسی فوقانی.

اگر شما علاقه مند در مورد این درمان هستند، بهتر است به اولین اطلاعات بیشتر در مورد یادگیری توسط آنلاین پزشکی.

http://www.hospitalrenal.com/nefropatla-por-iga-tratamiento/527.html





:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: